Yksinkertainen harjoitus itsesuggestioon

Sain arvokkaan neuvon vuosia sitten. Sitä noudattamalla pystyin muistuttamaan itselleni, mikä on oleellista silloin kun tilanne omassa elämässä vaikuttaa todella huonolta. Pystyin joka päivä löytämään tarkoituksen sekä samalla kiitollisuuden, joka ohjasi päivän toimia, tilanteessa jossa ympärillä tuntui olevan pelkkää kaaosta.

Haluan jakaa tuon neuvon nyt teille, koska uskon että siitä on apua hyvin monenlaisissa tilanteissa. Neuvo on yksinkertainen. Toista joka aamu 30 päivän ajan ja huomaat hyviä muutoksia tilanteeseen, josta lähdit harjoitusta toteuttamaan.

Kuva: Pixabay

Toimi seuraavasti

Kirjoita paperille käsin kaksi asiaa. Mikä on tänään tärkeää ja mikä on elämässä tärkeää. Mitä lyhyemmin, sen parempi. Voit tehdä tämän todella nopeasti ja rauhallisemmin, käytetyllä ajalla ei ole väliä. Tärkeintä, että käytät korkeintaan muutamaa sanaa.

Taita paperi niin, että tekstit jäävät lapun sisäpuolelle. Voit laittaa paperin kuinka pieneen myttyyn haluat. Laita paperi taskuusi tai sellaiseen paikkaan, että se kulkee mahdollisimman lähellä itseäsi koko päivän ajan. Mitä lähempänä sen parempi.

Seuraava on tärkeää. Älä katso paperia. Älä avaa sitä tai tarkista mitä olitkaan kirjoittanut. Anna sen olla ja kulkea mukanasi. Päivän päätteeksi, laita paperi pois.

Tässä sinulle valmispohja tulostettavaksi. Leikkaa ja laita laput vaikkapa lasipurkkiin kynän kanssa .

Harjoituksen tarkoitus ei ole saavuttaa jotain tietynlaista lopputulosta, vaan se muotoutuu yksilöllisesti sinun tilanteeseesi. Uskon, että jo 20 päivän kohdalla pystyt arvioimaan kannattaako sinun jatkaa vielä 10 päivää lisää. Jos et ole aivan varma onko harjoitus antanut mitään, jatka silloin loppuun asti ja tee arviointi 30 päivän jälkeen.

Pystyt kyllä.

Seuraa myös Instagramissa pystytkylla. Tilillä mm. arvon yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa erilaisia hyvinvointia tukevia tuotteita, mm.kirjoja ja superfoodeja, verkkokoulutuksia ym.

P.S. Olisi hienoa jos jakaisit kanssani, mitä ajatuksia harjoitus herättää. Onko harjoitus tuttu, oletko kokenut jotain vaikutuksia tai aiotko kokeilla?

Jaa ja tykkää somessa

2 vastausta artikkeliin “Yksinkertainen harjoitus itsesuggestioon

  1. Pirjo Meriläinen Vastaus

    Tämä hyvä uusi juttu…minä alan aamulla tehdä tätä.

    • Heli Artikkelin kirjoittajaVastaus

      Moi Pirjo, kiitos kommentista! Kiva että otat harjoituksen käyttöön. Kerro ihmeessä kokemuksistasi 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *